Jak wypełnić interaktywny formularz PDF ?

Zanim zadasz nam bezpośrednio pytanie, spróbuj poniżej znaleźć odpowiedź

 

Interaktywne formularze PDF umożliwiające aplikowanie o środki funduszu, są dostępne wyłącznie dla osób zarejstrowanych w portalu. Po założeniu konta (zobacz Jak zarejestrować konto w portalu), wystarczy zalogować się do portalu i odnaleźć w lewym bocznym menu Czyste Powietrze zakładkę "Formularz Wniosku". W tym miejscu należy pobrać formularz na dysk lokalny swojego komputera. Tak pobrany formularz po uzupełnieniu i zweryfikowaniu jego poprawności można przekazać do funduszu poprzez skrzynkę podawczą portalu. Jeśli przed rejestracją konta chcesz zobaczyć wzór formularza, przejdź do zakładki "Wymagana dokumentacja", tu znajdziesz wzory formularza w wersji poglądowej.

 

Często zadawane pytania na temat wypełniania formularzy PDF

Interaktywne formularze PDF powinny być uzupełniane w darmowej aplikacji Adobe Reader w wersji co najmniej 9.0.0,  dostępnej do pobrania tutaj : https://get.adobe.com/pl/reader/

Suma kontrolna wyświetlana w prawym górnym rogu formularza na papierowej wersji formularza musi być zgodna z sumą wyświetlaną w wersji elektronicznej formularza dodanego w Skrzynce Podawczej. Suma ta informuje pracownika merytorycznego,  weryfikującego formularz po stronie Funduszu o tym,  że obie wersje zawierają te same dane.

Formularze PDF należy pobrać na dysk komputera i otworzyć wyłącznie za pomocą darmowej i aktualnej aplikacji Adobe Reader, aktualna wersja dostępna tutaj: https://get.adobe.com/pl/reader/. Przeglądarki Mozilla Firefox i Google Chrome używają domyślnie wbudowanych przeglądarek plików PDF, które niepoprawnie wyświetlają formularze interaktywne. Natomiast przeglądarka Edge nie obsługuje wtyczek Acrobat/Reader, a co za tym idzie wyświetlanie formularzy nie jest możliwe.

Opis konfiguracji przeglądarek internetowych, aby poprawnie obsługiwały formularze interaktywne PDF znajduje się na stronie firmy Adobe - przejdź>> .

Warunkiem dalszej oceny wniosku jest zgodność sum kontrolnych na obu wersjach formularza (elektronicznej i papierowej). Świadczy ona o tym, że treści obu wersji są takie same, ułatwia to i znacznie przyśpiesza weryfikację przesłanego przez Ciebie dokumentu. Jeśli złożony przez Ciebie formularz ma niezgodne sumy kontrolne podczas weryfikacji dokumentu konieczna może okazać się jego korekta lub dodatkowe wyjaśnienia z Twoje strony.

Konieczne jest złożenie wersji elektronicznej formularza, poprzez skrzynkę podawczą portalu. Jeśli Portal z nieokreślonych przyczyn technicznych uniemożliwia złożenie wniosku mimo stosowania się do instrukcji dostępnych na Portalu, należy skontaktować się z pracownikami WFOŚiGW poprzez zakładkę "Zadaj pytanie"

 

Przygotowaliśmy dla Ciebie również film instruktażowy w którym zobaczysz w jaki sposób należy wypełnić formularz. Zachęcamy do obejrzenia - przejdź do "Filmy instruktażowe"
Dodatkowe informację na temat wypełniania formularza znajdziesz również w instrukcji - przejdź do "Jak wnioskować ? - instrukcja krok po kroku"

 

 

Powyższe informacje, nie rozwiązały Twojego problemu z rejestracją konta lub masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami - postaramy się pomóc: Przejdź do zakładki "Zadaj pytanie"